iMaster vállalatirányítási rendszer > Vállalatirányítási feladatok > Ügyfélszerzés
Ügyfélszerzés
Komoly piaci versennyel kell szembenéznie? Nem tudja, hogyan szerezhetne új ügyfeleket, és tarthatná meg egyidejűleg a jelenlegieket? Az iMaster CRM ügyfélkezelési és értékesítési funkcionalitásával az új ügyfelek felderítése és a jövedelmező ügyfélkapcsolatok kialakítása egyszerűbb, mint gondolná.
- Nem tudja, hol kezdje az új ügyfelek feltérképezését? Rendelkezzen egy hatékony CRM rendszerrel, amellyel az új kapcsolatok felkutatása, és a velük való kapcsolatok kialakítása gyerekjáték.
- Szeretne professzionális ügyfélkezelést végrehajtani? Szoftveres támogatással az ügyfelekkel kapcsolatos nyilvántartási és támogató feladatok megoldása egyszerűbb, mint valaha.
- Nem tudja nyomon követni ügyfélkapcsolatait és a hozzájuk kapcsolódó információkat, adatokat? Tartsa nyilván és kezelje mindezt egy átlátható felületen.
- Szeretne egy olyan platformot, amelyben rendezetten vezetheti partnerei megkeresésével kapcsolatos eredményeit és státuszait? Menedzselje egyszerűen az ügyfél megkeresési kampányokat.
- Sokszor meggyűlik a baja a problémás ügyfelekkel? Kezelje a reklamációkat eredményesen a panasz felvételétől a kiosztáson át ennek megoldásáig. Építsen ki hibakövető rendszert!
- Nincs kidolgozott sablonja és azonnal szüksége lenne árajánlatra vagy szerződésre? Vegye igénybe a rendszerbe beépített árajánlati és szerződéses sablonokat.
- Szeretné számszerűen is kimutatni az ügyfélmegkeresései és értékesítései eredményességét? Készítsen tetszőleges mutatószámokat és riportokat a teljes körű kontrollinghoz.
- Gondot jelent a cégen belüli kommunikáció, elakadnak az információk? Alkalmazza az eseményekhez kötött automatikus e-mailküldést, és használja ehhez a beépített sablonok széles választékát.
Szeretne részletesebb tájékoztatást? Kérjen információt az iMaster vállalatirányítási rendszerről!
Kapcsolat